5 najlepszych filmów dla kobiet na długie wieczory

By Unknown - 21:40:00

filmy dla kobiet



Kocham rzewne filmy, z ładnymi aktorami, dobrą muzyką i koniecznie nowe z ciekawym montażem etc. Miałam długą od nich przerwę, bo działy się inne  ważniejsze rzeczy i raczej decydowaliśmy się z mężem na seriale. Teraz jednak moje  dziecię zasypia wieczorem wtulone we mnie, co uniemożliwia mi poruszanie się i co tu robić? No nic jak tylko oglądać filmy!




Chyba jest tak, że do niektórych trzeba dojrzeć, coś przeżyć. Lubię się na filmie wzruszyć – to też u mnie coś nowego! Na wszystkich poniżej opisanych mi się to zdarzyło. 




Sprawdź! Może masz podobny gust, podobną do mnie wrażliwość i jesteś niepoprawną romantyczką. Każdego jednego nie żałuję, że obejrzałam, bo poruszył wrażliwą mą stronę. Są o rodzinie, miłości, rodzicielstwie. Takich szukam, bo w taką rolę weszłam. A może masz tak jak ja, że dziecko traktuje Cię czasem jak ludzki tapczan to naprawdę wtedy możesz włączać te filmy w ciemno. Gwarantuję, że się nie zawiedziesz. Takie trochę klasyki, no ale nie bez przyczyny stały się takie popularne.



1. STUCK IN LOVE - BEZ MIŁOŚCI ANI SŁOWA

Zauroczył mnie ten film. Co tu dużo mówić. Jest wątek rodzinny, rozstania i powroty, trud macierzyństwa, przebaczenie i cierpienie. Idealna propozycja dla każdej wrażliwej kobiety.  






2. JUNO


Po prostu. Pamiętam jak ten film wchodził do kin. W ogóle nie byłam nim zainteresowna, ale tak jak pisałam wyżej. Do niektórych filmów trzeba coś przeżyć, wtedy odbiera się je zupełnie inaczej. Tak było z tym filmem. Bardzo polubiłam. Nie spodziewałabym się, że aż tak.




3. LOVE, ROSIE


Lubię wracać do tego filmu. Jak zresztą do wszystkich tutaj wymienionych, ale ten jest taki jakiś inny, trochę się wyróżnia przy nich. To nie znaczy, że jest lepszy, ale taki do którego gęba mi się śmieje. Romantyczny jednym słowem. Przyjaźń miesza się z miłością.





4. ONE DAY - JEDEN DZIEŃ


To już klasyk. Fantastyczny film. Muszę do niego wrócić w najbliższych dniach, by  odświeżyć go w pamięci. Ale na widok samej nazwy i okładki mam bardzo pozytywne skojarzenia. Nie jest wiele takich filmów!





5. THE BEST OF ME - DLA CIEBIE WSZYSTKO


No i na koniec bomba! Końcówka może wydawać się nieprawdopodobna. Ty już nie możesz, bo łzy ciekną ci po twarzy, a tu jeszcze coś, jeszcze coś. ALE! Która z was tego nie lubi? Uprzedzałam, że to propozycje dla wrażliwych i niepoprawnie romantycznych. Na myśl o tym filmie rozbrzmiewa w moich uszach od razu John Legend i All of me.




Powyższe filmy to propozycja zarówno dla kobiet na długie jesienne,czy zimowe wieczory, ale mogą być też idealnym rozwiązaniem dla chłopaków, którzy szukają dobrego filmu, który spodoba się dziewczynie. 

Jak nie wiesz jaki film obejrzeć z dziewczyną możesz włączyć każdy z nich bez obaw!

Buziaki!



Świetnie, że tutaj jesteś! Nie przegap kolejnego wpisu. Wystarczy, że dasz lajka tutaj [klik], bądź zaobserwujesz nas na Istagramie. Tam jesteśmy zdecydowanie częściej [klik]Jeśli interesują Cię podróże z dzieckiem dołącz do grupy na Facebooku [klik]. Dziękuję! ;)


CZYTAJ TEŻ: 


5 najlpeszych filmów dla kobiet

Mój poród krok po kroku

  • Share:

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Z tej listy oglądałam tylko "Bez miłości ani słowa" i w zasadzie mało z niego pamiętam a wydaje mi się, że był całkiem dobrym filmem. Może fajnie by było sobie go przypomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z twojej piątki oglądałam tylko 2 i bardzo przypadły mi do gustu :) Muszę koniecznie zobaczyć je wszystkie szczególnie w jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Love Rosie" i "Dla Ciebie wszystko" po prostu kocham! :)

    OdpowiedzUsuń