To już 26. tydzień!

By Unknown - 19:39:00

czy jestem w ciąży




Kochani! Powyżej zdjęcie zapowiedź.
Tak! Jestem w ciąży i to już 26 tydzień. 
Niewiarygodne jak szybko minęły dwa pierwsze trymestry.


Mówią, że ostatni należy do tych najtrudniejszych, ale mówili mi już sto innych rzeczy,
mających związek z ciążą i niewiele z tego rzeczywiście miało miejsce. 
W każdym razie. Póki co prowadzę aktywny tryb życia - moje maleństwo w brzuchu również!  
Szaleje, robi fikołki - szczególnie, gdy zamierzam się położyć.
W najbliższych postach opiszę Wam moje początki,
wszystko to co towarzyszyło mi od początku ciąży.

Szykujcie się na tematy o dzieciach! :)


Pozdrawiam!


Świetnie, że tutaj jesteś! Nie przegap kolejnego wpisu. Wystarczy, że dasz lajka tutaj [klik], bądź zaobserwujesz nas na Istagramie. Tam jesteśmy zdecydowanie częściej [klik]Jeśli interesują Cię podróże z dzieckiem dołącz do grupy na Facebooku [klik]. Dziękuję! ;)



  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze