Top 5 filmów dla kobiet

By Kinga Kościak - 20:01:00

jaki film zobaczyć

Kolejnych kilka filmów, które mam Wam do polecenia. Nie są to oczywiście najlepsze filmy jakie obejrzałam w całym swoim życiu, choć muszę przyznać, że są wyjątkowe. Każdy z nich! Może inaczej - jest to top 5 filmów obejrzanych w ostatnich miesiącach. I uwaga! Działają na emocje. Bardzo! Sprawdźcie! 



Nie znoszę momentu, gdy obejrzę film i mam poczucie straconego czasu. To niestety zdarza się dość często. Jeśli chodzi o filmy przedstawione poniżej - daję Wam gwarancję, że nic takiego nie poczujecie. Są bowiem bardzo wartościowym materiałem. 



#TOP 5 FILMÓW DLA KOBIET:


1. THE LIGHT BETWEEN OCEANS - ŚWIATŁO MIĘDZY OCEANAMI 




2. ROOM - POKÓJ




3. WILD - DZIKA DROGA




4. GIFTED - OBDAROWANI 




5. COLLATERAL BEAUTY - UKRYTE PIĘKNO 




Może któryś z nich już oglądaliście? Piszcie w komentarzu! ;)
A może macie też coś do polecenia w podobnym stylu? ;)

Świetnie, że tutaj jesteś! Nie przegap kolejnego wpisu. Wystarczy, że dasz lajka tutaj [klik], bądź zaobserwujesz nas na Istagramie. Tam jesteśmy zdecydowanie częściej [klik]Jeśli interesują Cię podróże z dzieckiem dołącz do grupy na Facebooku [klik]. Dziękuję! ;)

Przeczytaj również:


5 najlepszych filmów na długie wieczory 

  • Share:

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Żadnego z nich jeszcze nie oglądałam. Zapisuję za to, by obejrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, jaka zacofana jestem😊 Żadnego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego z tych filmów nie widziałam, więc mam sporo do nadrobienia. Polecam film: Larry Crowne - uśmiech losu. Bardzo przyjemny i pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacznę od końca :) Nr 5 - widziałam, super film!! Nr 4 - zwiastun przekonał bardzo. Nr 3 - uwielbiam Reese Witherspoon i zastsnawiam się jak mogłam tego filmu jeszcze nie widzieć?? Natomiast nr 1 i 2 widzę, że poruszają trudne tematy, więc raczej będzie to specjalny filmowy wieczór, niż luźny film na dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię takich podziałów, filmy dla kobiet, książki dla kobiet, od razu mnie to zniechęca...szczerze mówiąc. Czemu dla kobiet, facetom by się nie spodobały? Fajne filmy polecasz.

    OdpowiedzUsuń